Twisted_Spades
Message Forum


Reply


  • WGC View
      by Twisted_Hunny2u on January 22, 2009 at 17:14:18 PST

    Hello all,

    First, let me say I am very proud of the Twisted family, players, Admins and HDTDs.
    We are all very sorry to have to leave our red room and take on a journey in search of a new home. I have searched numerous leagues and tried them all. I decided on WGC (world gaming center). You will notice,a number of other Head Admins also made this decision so you will not lose track of your other friends from other rooms. We will have a link to this site and specific instructions on registration and how to get into the Twisted_Spades room if you have Vista or XP. I sincerely hope you will follow us to our new home and keep our family together.

    Twisted_hunny2u

    Bonjour à tous,

    Tout d'abord, permettez-moi de dire que je suis très fière de la Twisted famille, les joueurs, les Administrateurs et HDTDs. Nous sommes tous très désolés d'avoir à quitter notre chambre rouge et de prendre sur un voyage à la recherche d'une nouvelle maison. J'ai cherché de nombreuses ligues et les ai tous essayé. J'ai décidé, le WGC Gaming. Vous remarquerez, que d'autres Head Admins ont également pris cette décision, afin que vous perdiez pas la trace de vos amis(es) des autres chambres. Nous avons un lien vers ce site et des instructions spécifiques sur l'enregistrement et la façon d'obtenir dans la chambre de Twisted_Spades.Si vous avez Vista ou XP. J'espère sincèrement que vous allez nous suivre à notre nouvelle maison et de garder notre famille ensemble.

    Twisted_hunny2u

    • WGC View
        by Mussel on September 18, 2012 at 23:50:11 PDT

      Hello all, First, let me say I am very proud of the Twisted family, players, Admins and HDTDs. We are all very sorry to have to leave our red room and take on a journey in search of a new home. I have searched numerous leagues and tried them all. I decided on WGC (world gaming center). You will notice,a number of other Head Admins also made this decision so you will not lose track of your other friends from other rooms. We will have a link to this site and specific instructions on registration and how to get into the Twisted_Spades room if you have Vista or XP. I sincerely hope you will follow us to our new home and keep our family together. Twisted_hunny2u Bonjour à tous, Tout d'abord, permettez-moi de dire que je suis très fière de la Twisted famille, les joueurs, les Administrateurs et HDTDs. Nous sommes tous très désolés d'avoir à quitter notre chambre rouge et de prendre sur un voyage à la recherche d'une nouvelle maison. J'ai cherché de nombreuses ligues et les ai tous essayé. J'ai décidé, le WGC Gaming. Vous remarquerez, que d'autres Head Admins ont également pris cette décision, afin que vous perdiez pas la trace de vos amis(es) des autres chambres. Nous avons un lien vers ce site et des instructions spécifiques sur l'enregistrement et la façon d'obtenir dans la chambre de Twisted_Spades.Si vous avez Vista ou XP. J'espère sincèrement que vous allez nous suivre à notre nouvelle maison et de garder notre famille ensemble. Twisted_hunny2u

      • WGC View
          by Mussel on September 18, 2012 at 23:50:19 PDT

        Hello all, First, let me say I am very proud of the Twisted family, players, Admins and HDTDs. We are all very sorry to have to leave our red room and take on a journey in search of a new home. I have searched numerous leagues and tried them all. I decided on WGC (world gaming center). You will notice,a number of other Head Admins also made this decision so you will not lose track of your other friends from other rooms. We will have a link to this site and specific instructions on registration and how to get into the Twisted_Spades room if you have Vista or XP. I sincerely hope you will follow us to our new home and keep our family together. Twisted_hunny2u Bonjour à tous, Tout d'abord, permettez-moi de dire que je suis très fière de la Twisted famille, les joueurs, les Administrateurs et HDTDs. Nous sommes tous très désolés d'avoir à quitter notre chambre rouge et de prendre sur un voyage à la recherche d'une nouvelle maison. J'ai cherché de nombreuses ligues et les ai tous essayé. J'ai décidé, le WGC Gaming. Vous remarquerez, que d'autres Head Admins ont également pris cette décision, afin que vous perdiez pas la trace de vos amis(es) des autres chambres. Nous avons un lien vers ce site et des instructions spécifiques sur l'enregistrement et la façon d'obtenir dans la chambre de Twisted_Spades.Si vous avez Vista ou XP. J'espère sincèrement que vous allez nous suivre à notre nouvelle maison et de garder notre famille ensemble. Twisted_hunny2u

Tournament Time EDT
Safe Harbor Games
Now playing at Safe Harbor Games
League Admins
Gigi2016 (Head Admin)  
Carole_  
Troteuse  
League Tips
Low on LadderBux? Ask your TDs to host some tournaments with no entry fees. Winners of those tournaments can still earn LadderBux.
LadderBux Redemptions
Silver Royal Flush Charm (65000)
Conch Shell Charm (65000)
Collapsable Folding Strainer [Set of 2] (2602000)
1 TD Donation (5000)
1 TD Donation (5000)

Over $4,811,850.00 worth of prizes awarded so far!
Click here to view available prizes!
Tournament Director
Interested in becoming a tournament director for the League? Click here for the application and more information!